‘My old notebooks’- bookbinding

Am descoperit intamplator aceasta arta, care se numeste ‘bookbinding’ sau pe romaneste 🙂  ‘legarea cartilor’. Aceste ‘carti’ se pot transforma in agende, jurnale sau caiete pentru  notite. Mi-am facut si eu doua mici agende.

Am folosit piele naturala pt coperti, mai groasa (m-am chinuit un pic la cusut si taiat), hartie pt scris, pe care am ars-o pe margine si am patat-o din loc in loc cu cafea. Am folosit si ata pt piele si doi nasturi metalici.  Au un aspect ‘old’, le-am numit ‘my old notebooks.

2 răspunsuri

  1. Ce faine sunt :X:X:X:X

  2. Am mai vazut si eu astfel de jurnale sau agende si mereu mi s-au parut foarte frumoase dar si foarte scumpe. Se vindeau cu 50 – 100 lei, chiar si mai mult (cand era vorba de coperta de piele).

Lasă un răspuns

