Margele impaslite – o noua pasiune

Cu ceva timp in urma am vazut niste bijuterii din lana, realizate prin tehnica de impaslire. Nu mai vazusem asa ceva si m-au impresionat tare mult. M-am documentat bine si mi-am facut curaj  sa incerc si eu. Am luat lana neimpaslita, mai multe culori,  de la  Krista si am inceput joaca. Impaslirea lanii se face cu apa calda si sapun, prin frecare. Desi pare greu, la prima vedere, bilutele mi-au iesit din prima. Unele deja s-au transformat in coliere pe care  o  sa le postez in urmatoarele zile.

Lasă un răspuns

