Smashed heart 2

Se pare ca am facut o obsesie pentru aceste inimioare inspirate dintr-o creatie realizata de  Christi Friesen. Imi place mult rezultatul si de aceea m-am decis sa pastrez inimioara, care de data asta a iesit un pic  mai suparata decat prima  :))

L.E.: Se pare ca inimioara nu mai imi apartine. O fata draguta a admirat-o si a dorit neaparat sa o aiba. Asta nu poate decat sa am bucure. Si am un motiv in plus sa continui joaca si sa fac alta pentru mine, alta mai frumoasa, bineinteles 🙂

Lasă un răspuns

