Stafeta Prieteniei

Am primit stafeta prieteniei de la Suzana –  si Magda
Le multumesc mult pentru ca mi-au inmanat si mie aceasta stafeta!
1 Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
Vroiam sa fac multe, dar ce-mi amintesc acum, prin generala, vroiam sa ma fac invatatoare.
2.Care erau desenele animate preferate?
Pai, cine nu-si aminteste de Sandy Bell si Candy Candy?! 🙂 Dar eram fana  Sailor Moon!!! 😀
3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce!?
Cea in care ziua mea a cazut  in ziua de Paste, nu mai stiu exact cati ani am implinit atunci, sa fi fost 12-13 ani… a fost ceva deosebit.
4. Ce jocuri preferate aveati ?
Imi placea sa desenez si sa decupez. Faceam prin casa numai hartii, pe care ‘uitam’ sa le mai strang, taiam tot ce-mi cadea in maini, batice, fuste, spre disperarea bunicii si faceam rochite la papusi. Imi placea  si remi, tomanap si avioane 😀
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Nu tin minte sa-mi fi dorit ceva in mod special.
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
In scoala nu mi-a placut sportul, dar  imi placea sa desenez.
7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.
Inca din copilarie, am fost dependenta de muzica, tineam televizorul deschis pe Mtv, imi faceam chiar si temele pe muzica. Imi amintesc, prin 1996, aparuse Ironic – Alanis Morissette, eram innebunita dupa cantecul asta.
8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos  Craciun /Nicolae.
Nu am cerut niciodata ceva in mod deosebit, dar intr-o iarna (1995 ? ) am primit un rado- casetofon si casete audio cu muzica preferata .
Si pentru ca stafeta se transmite mai departe, o dau si eu unor fete dragi mie si care fac niste lucruri foarte dragute
Un răspuns

  1. ms mult…acu voi posta
    pot sa te rog sa-mi schimbi banerul? pe cel nou il gasesti pe site la contact
    ms mult
    :*

Lasă un răspuns

