Tutorial – margelute impaslite

In acest tutorial o sa prezint tehnica impaslirii si o sa va arat cum se fac margelutele impaslite. Avem nevoie de lana pentru impaslit, apa calda-fierbinte si sapun.

Eu am folosit lana pentru impaslit de 4 culori

Am impartit lana in fasii egale. Este de preferabil ca lana sa fie rupta si fasiile sa se termine ‘franjurat’, pentru ca biluta impaslita sa aiba un aspect frumos.

Incep sa rulez lana, formand o margeluta

Asa or sa arate toate margelutele inainte de a incepe impaslirea:

Pentru a impasli lana este nevoie de un lighean cu apa fierbinte si sapun. Eu am pus sapunul in apa si am facut muulta spuma.

Am inmuiat margeluta in apa.

Acum, incepem sa frecam in maini margeluta, dar cu grija la inceput. Nu trebuie apasat, ci mai intai usor si treptat mai tare/apasat.

Le-am clatit cu apa, le-am „stors” si le-am pus la uscat.

In final margelutele  arata asa:

Eu le voi folosi pentru a realiza un colier pe care il voi posta in zilele urmatoare.

_________________________________________________________

3 răspunsuri

  1. Multumesc pentru explicatii,Lucia! 🙂
    Sunt foarte utile!Chiar cautam in comert bilute ca acestea si nu am gasit mare lucru.
    O sa incerc sa realizez singura cateva sa vad daca imi vor iesi bine! 🙂

  2. Si eu iti multumesc pentru vizita. Ma bucur ca ti-a fost util, tutorialul.

  3. cat de interesant! e trecut de 1am si nu ma pot opri din zambet ca atunci cand descoperi ceva ce cautai demult. multumesc pentru explicatii, o sa incerc si eu maine

Lasă un răspuns

