Colier pufos

     De mai mult timp vroiam sa particip si eu la una din provocarile ‘Scrapper In Romania’ . Mi-am facut curaj si ma inscriu cu acest colier. Cred ca se incadreaza  bine in tema data:  „clean and simple” – cat mai simplu si in cromatica de iarna.

9 răspunsuri

  1. Wow ce dragut arata! Foarte pufos!!!
    Mult noroc la provocarea noastra si te mai asteptam pe la noi.

  2. Stii ca iti admir toate impaslelile
    imi place mult
    Bafta la provocare!

  3. Va multumesc! 🙂

  4. Frumos colier. Ca si celelalte lucrari de pe blog. Abia astept tutorialele tale.

  5. foarte dragut si potyrivit pentru provocare, simplu si de efect, ideal pentru fetita mea!

  6. Frumoasa combinatie.Este dragut.Felicitari!

  7. Daca as avea bani, l-as cumpara.

  8. Ce dragut si elegant. foarte simplu dar de efect.

    Multumim ca ai participat la provocarea noastra.

Lasă un răspuns

