Broken hearts

Pe langa obsesia pentru miniaturi mancare din fimo, mai am una, la fel de mare…cea pentru ‘inimioarele suparate’. Pana acum am facut doar pandantive, dar de data asta am facut si cercelusi. Am folosit niste rotite de ceas vechi pentru a le accesoriza, ce te duc cu gandul la  stilul  steampunk.

Setul imi apartine, dar la cerere pot sa ma joc si sa creez modele noi.

2 răspunsuri

  1. n-ar putea macar una sa zambeasca?? 😉

  2. Buna,
    Cum pot lua legatura cu tine? Nu gasesc adresa de mail aici.

Lasă un răspuns

