putin despre „handmade”

Intamplator, am ajuns pe blogul Veronicai (FB Ronnie) si am gasit un articol numit „Handmade – Artizanat – Mediocritate – Arta” , care m-a impresionat. As fi vrut sa-l citesc acum un an, cand am intrat in lumea asta, a handmade-ului. Poate mi-ar fi dat mai mult curaj si nu m-as fi simtit asa descurajata de incercarile esuate. M-am bucurat cand m-am regasit in cuvinte si parca mi-am retrait povestea. Mi-a placut ce a scris-  ceea ce  gandesc si eu, dar nu as fi putut niciodata sa o spun atat de bine: „Toti am inceput intr-un mod timid: cu acel simplu „facut de mana”. Important e ca nu toti ramanem acolo.”  Acum dupa un an de ‘joaca’, inca mai am mult de invatat, nu pot spune ca sunt pe deplin multumita de rezultate. Important e sa stii  cam pe unde te situezi, sa-ti stii valoarea si sa ai dorinta de a evolua.  Va invit sa cititi articolul pe blogul acesteia si sa va inspire asa cum m-a inspirat si pe mine 🙂

Un răspuns

  1. Multumesc, Lucia, pentru aprecieri.

Lasă un răspuns

