bratara steampunk

Am realizat aceasta bratara pentru Scrapper in Romania – Provocarea nr. 21, cu tema „Steampunk”. (Wow cat de mult mi-a placut provocarea asta! )

Am folosit piele naturala, cadran si element de ceas si accesorii din bronz.

Desi pare ciudat la prima vedere si nu multe perosane au curajul sa il adopte, mie imi place mult acest stil, iar bratara am facut-o special pentru mine 🙂

9 răspunsuri

  1. Foarte frumoasa si inspirata. Felicitari si mult succes la provocare 🙂

  2. Cu adevarat inspirata! Succes si un an extraordinar iti doresc!

  3. Speciala!!!!….Imi place…Bafta

  4. Foarte reusita bratara!! sa o porti sanatoasa:D
    Bafta la provocare!!

  5. Mi-as dori si eu o astfel de bratara! Se poate?

  6. Frumoasa bratara, Lucia! Bafta la provocare!

  7. Super bratara, Lucia. Sa o porti cu bucurie si bafta la provocare!

  8. Finuta lucrare ca rezultat final desi e din piele si metal. Bravo, felicitari!

  9. E minunata! o si vad langa jeansi si o ie din in! Felicitari si mult succes la provocare!

Lasă un răspuns

