Floricele de pus in piept

Afara-i viscol, zapada-i mareee… Dar eu sunt cu gandul la floricele.

Asa mi-am petrecut eu ziua de ieri, pe viscol si ger – am facut floricele… de pus in piept  😀

Flori din material textil, organza, dantela, perlute de cultura, hematit si margele de nisip, se prind cu ac de brosa. Pret 10 lei buc.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Si sa va mai arat noul meu meu accesoriu: borcanas cu pernuta de ace. In capacelul cu pernuta tin acele, iar in borcanas, diverse obiecte, nasturi, centimetrul sau bucatele de material.Imi este foarte util la lucru si chiar ma intreb cum am stat fara el. :))

3 răspunsuri

  1. Florile tale sunt tare delicate!!!Nu mi-am dat seama ca i-ai gasit dubla intrebuintare!!Foarte bine!!Felicitari!!!!

  2. […] Blue Flower’s World a creat o serie de brose handmade in forma de floare. Dintre acestea am ales o brosa handmade floare din material textil, organza, dantela, perlute de cultura, hematit si margele de nisip, care se prind cu ac de brosa. […]

  3. Am adaugat o brosa la articolul zilei la noi pe site: Magazine haine online. Sa ne spui daca vrei sa modificam ceva.

Lasă un răspuns

