Concurs: 1 an „Blue Flower’s world”

Pentru  ca luna aceasta blogul meu implineste un anisor, v-am pregatit o surpriza: un mini concurs cu 3 premii. Trebuie sa lasati un conentariu la aceasta postare in care sa spuneti 3 lucruri care va fac viata mai frumoasa. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti. Concursul se incheie pe 31 mai.

Cele trei premii sunt:

1. o brosa din organza si fimo si o pereche de cercelusi din lana impaslita si cristale

2. O pereche de cercelusi  din sticla si lana impaslita si un inel cu margelute colorate din  lana impaslita

3. o pereche de cercei din sticla si fimo

20 răspunsuri

  1. Felicitari Lucia pentru blogul tau , pentru ,bijuteriile unice si inconfundabile ce le creezi..Eu adeseori le numesc „bijuterii de autor” deoarece ai facut un stil propriu ,si original!Din suflet multte lucruri frumoase incontinuare .
    Nu vreau sa ma inscriu la concurs ,ma supun a raspunde intrebarii tale .
    -ma face fericita o zi implinita ,ce nu a trecut inzadar.
    -sant fericita cand familia mea sta bine.Cand stiu ca am putut face totul sa se simpta bine copilul si sotul meu.
    -sant fericita inte florile mele ,si cand ma pierd cu acul si firul sa inventez o noua si placuta piesa handmade.
    O imbratisare si multe lucruri frumoase in tot ce faci.

  2. Multumesc, Lotus! Si eu te imbratisez, asa de departe! >:D<

  3. Frumos, sensibil , imaginativ ! intr-un cuvant arta.

  4. Felicitări Lucia pentru blogul tău, pentru munca ta!
    Am venit şi eu la concurs, dacă mă primeşti. :))
    Trei lucruri care îmi fac viaţa mai frumoasă? În primul rând, fetiţele mele, zâmbetul şi bucuria lor, este cea mai mare fericire pentru mine. Dragostea şi atenţia ce ne-o purtăm unul altuia, cu soţul meu.
    Şi, nu în ultimul rând, mă îmbucură şi mă relaxează dacă pot să perecet câtva timp, cu ale mele îndeletniciri creative.
    Ozi frumoasă, şi mulţumesc că mi-ai reamintit că am lucruri frumoase şi de preţ, care pot să-mi înveselescă fiecare din zile! 🙂

  5. Trei lucruri care imi fac viata mai frumoasa:

    – o zi petrecuta de cei dragi
    – de fiecare data cand creatile mele sunt admirate
    – cand aud o melodie care imi merge direct la suflet

  6. Multi ani inainte, multa dorinta de munca, multa inspiratie, multi sustinatori, vizitatori, cumparatori si fiecare anisor sa il petreci cu noi.
    Eu consider ca am viata mai frumoasa (chiar daca poate sunt chestii banale pentru altii):
    -cand am alaturi de mine persoane care ma iubesc, respecta, imi sunt loili, sinceri si fideli ( si eu lor), acei oameni care iti ofera siguranta, incredere, stabilitate si speranta;( chiar daca nu mai sunt multi asa…);
    -cand pot sa ii ajut pe cei din jurul meu, cu bani, cu un sfat, cu o parere, cu un zambet, cu o borba buna, cand prin „ajutorul” meu, indiferent de natura lui, le-am putut fi de folos si au devenit
    mai fericiti, poate;
    -cand profit de timpul liber si ma bucur de tot ce este in jurul meu, de orice lucru marunt, de oameni, de parinti, de natura, de muzica, de o zi cu soare, de lucrurile frumoase cum ar fi cele facute de tine si de oameni talentati despre care nu prea se stie nimic sau nu li se da importanta decat prea tarziu de multe ori, din pacate.

  7. Lucia felicitari , multi ani inainte si multe realizari!!!(iar eu sa fiu aproape de tine sa ti le numar ;)) )
    Trei lucruri care imi fac viata frumoasa???Pot sa enumerez doar doua?Familia mea si sanatatea!sunt cele mai importante lucruri ptr mine dar si imi infrumuseteaza viata!Pe langa acestea mai am o multime de lucruri(cam impropriu spus) care le ajuta insa ar fi mai mult sau mai putin marunte(ptr mine) fata de primele!!!
    Succes!!!:X

  8. Ce-mi plac bijuurile facute de tine! Felicitari pentru un an de blog!
    Lucruri care ne fac viata mai frumoasa sint multe, numai ca nu le vedem intotdeauna. Acum imi vin in minte urmatoarele:
    1. faptul ca am familia alaturi
    2. mitza mea, Pitzi.
    3. faptul ca acum sint muuult mai sanatoasa decit eram anul trecut, in noiembrie.

  9. Felicitări Lucia pentru creațiile tale, sunt deosebit de frumoase și pot să spun ca sunt mândră ca mă număr printre cei care le poartă.
    Sunt atâtea lucruri care ne fac viața frumoasă. Si nu vreau sa mentionez familia. De ce? Pentru ca familia pentru mine reprezintă însăși viața. Așa că trec la trei lucruri, într-o ordine oarecare…
    Unul din lucrurile care îmi fac viața frumoasă este locul de muncă. E drept, nu mulți oameni pot spune asta. Dar atunci când lucrezi într-o lume a frumosului e normal ca ceea ce te înconjoară zilnic să își pună amprenta asupra ta.
    Un alt lucru care îmi face viața mai frumoasă îl regăsesc atunci când le pot dărui celorlalți, fie familie, prieteni sau pur și simplu oameni necunoscuți, o mică bucurie. Când spun ”a dărui” nu mă refer numai la un cadou, un lucru palpabil, ci mai ales la un ajutor oferit, o surpriză, pentru că atunci când cei din jurul meu sunt fericiți și eu mă simt fericită.
    Un alt lucru care îmi face viața mai frumoasă este cartea. De fapt cărțile. Îmi place să citesc iar dobândirea de noi cunoștințe și dorința de a le aprofunda îmi dă sentimentul de împlinire, de fericire…
    Trei lucruri…sunt mult mai multe. Totul în viață este să vedem partea plină a paharului. Si atunci orice lucru, oricât de mărunt ne FACE VIAȚA MAI FRUMOASĂ!

  10. Va multumesc mult pt participare si pt comentariile voastre frumoase!

  11. Felicitari pentru un an si la cat mai multe pline de inspiratie si lucrusoare frumoase.
    Revenind la tema concursului, doar 3 lucruri?
    Pe mine ma fac fericita lucrurile marunte:
    – ma face fericita soarele, chiar daca nu sunt multe grade
    – ma fac fericita florile, sa le primesc sau sa mi le ofer singura…si sa le pozez
    – mai nou, ma face fericita sa imi recunosc lucrusoarele la persoane complet necunoscute
    – ma fac fericita momentele pretrecute cu sotul meu, chiar daca doar stam impreuna fara sa facem ceva special
    – ma fac fericita momentele mele in fata mesei de lucru

  12. Felicitari Lucia pentru munca depusa. Continua sa faci ceea ce-ti place si te face fericita, e cel mai important lucru.
    Unul din cele trei este …sa visez ! 😉

  13. Felicitari Lucia pentru progresul pe care l-ai realizat !!! Ai ajuns departe intr-un anisor si din punct de vedere al tehnicii dar si al blogului :D.
    Deci, trei lucruri care imi fac viatza mai frumoasa… Doar 3, esti sigura? :))
    1. Iubirea, cea pe care o traiesc toata ziua, iubirea pentru ceea ce creez, pentru oamenii apropiati mie, pentru job-ul meu, pentru handmade.
    2. Provocarile… imi plac la nebunie provocarile chiar daca nu le pot castiga mereu.
    3. Fotografiia… iubesc sa realizez fotografii.
    Bafta in continuare !!

  14. La cat mai multe creatii inainte!!

    pentru mine 3 lucruri ar fi:

    -linistea
    -arta
    -cartile

  15. Felicitarii lucia pentru primul anisor si pentru talentul tau!
    3 LUCRURI?
    Pai cel mai important si fara de care nas putea trai este micutul meu,el imi face viata frumoasa numai cand il privesc!
    si celelate doua lucrui care ma fac fericita sunt familia mea si prietenia,sa ai un prieten in ziua de azi e foarte rar,ma refer la un prieten in care sa poti avea incredere,sa poti sai spui totul fara sa iti fie teama!

  16. Lucia,te felicit pt.primul anisor de existenta a blogului tau.Ti-am admirat si iti admir minunatele bijuterii.Privindu-le imi dau seama ca esti o fiinta sensibila,plina de viata si creativitate.As fi fericita sa pot purta astfel de bijuterii si cred ca oricine……
    Fericirea:
    -zambetul unui copil
    -sanatate pt.cei dragi
    -parfumul unei flori
    -evadarea in natura
    -vorba inteleapta a unui batran
    -a citi o carte
    -a lucra ceva de mana
    -a visa
    -a spera………………
    …………sunt lucruri marunte,obisnuite,dar………………..atat de normale pt. a fi fericiti.
    La cat mai multe bijuterii…………….

  17. […] Flower’s world” împlinește luna aceasta 1 an, iar Lucia a organizat un concurs pentru a sărbători acest eveniment și vă invită să participați. Te-ar mai putea […]

  18. CELE TREI LUCRURI CARE IMI FAC VIATA MAI FRUMOASA SUNT:
    FETITA MEA
    MUZICA
    FLORILE

  19. ce frumoase sunt toate lucia..imi place inelul acela din lana impaslita..oricum ai lucruri foarte frumoase aici si te felicit pentru ca esti extraordinar de talentata

  20. Iti doresc si eu cu multa intarziere ce e drept „La multi ani” pentru blog!!! 😛

Lasă un comentariu