„frozy night”

De mult timp imi doream sa incerc o tehnica noua – tehnica soutache. Am am studiat cateva tutoriale, am luat snur soutache si m-am apucat de treaba.

Acest set este prima mea incercare. Deci, va rog sa fiti indulgenti. 🙂  Nu este perfect, dar stiu unde am gresit si data viitoare va iesi mai bine.

Am folosit snur soutache, sidef alb, cristale, perle de cultura, margele de sticla, o margea de agata si accesorii argintii

Cromatica rece si materialele mi-au inspirat aceasta idee: sideful, perlele sidefate si margelele de sticla bleu ii dau un aspect de gheata, iar snurul inchis la culoare pare o umbra prin zapada intr-o noapte geroasa de iarna….

Setul este indisponibil

2 răspunsuri

  1. Frumos,Lucia, frumos…..abia astept sa le vad pe urmatoarele . Spooor mult si inspiratie ! :*

  2. Asa cum am mai spus, mi se pare foarte frumos acest set! 😀 cred ca si incerc cumva sa inteleg cum e facut 🙂

Lasă un comentariu